"Torsdag"

Väggen i vardagsrummet.
Frukost.
Utsikt från takterassen.
.
.
Salad och spagetti carbonara, dagen till ära.
Skriver "torsdag" fast det nu är fredag, men det är först nu internet har fungerat ordentligt. Vågar knappt röra på datorn för nu ligger det ett suddgummi under själva internett grejen. Men det funkar som ni ser! Det är lite kallt ute i skuggan så då har jag en tunn jacka på mig. Men har ätit frukost och solat på terassen varje dag nu. Ååhh vad det är skönt! Och så läser jag. Det är det jag gör.  Läser just nu en otroligt bra bok av Haruki Murakami som heter "kafka på stranden". Det regnar makrill,  en gammal gubbe pratar med katter och en 15 årig pojke rymmer hemifrån. Må låta udda, men fin är den.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är hur avis som helst! Ser supermysigt ut. Och Gott!

Vill med vara i Palma...

2011-02-04 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0