Sommar.

Vill ha det så här hemma i Sverige också. Någon som vet hur man kan få bort snön?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder, du är såå fin. Vad jag gillar "fotbilden" vilket ljus!! Love

2011-02-10 @ 15:35:45
Postat av: Malin

Nej. jag vet verkligen inte. Men jag är här nu, det är snökaos, sl har lagt av (som vanligt) och jag vill att du ska klura ut det ultimata sättet att få bort skiten. Jag är trött på det här nämligen om det inte framgår.

2011-02-11 @ 14:14:39
URL: http://imittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja jag hörde det! Fy FAN.

ska ska komma på en jävligt bra lösning, annars tycker jag att vi åker hit allihopa och stannar till det har blivit vår? vad säger du ?

2011-02-11 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0